salam inaram bekhonnnnnnnnnnnnid
چه کلمه مظلومی است قسمت همه نامردی ها را به عهده میگیرد ****************** هیس! گوشم کر شد نامردی را مگر فریاد میزنند؟ ********************************* • زمانی که آسمان دلت از نامردی ها ابریست به چشمانت اجازه باریدن نده که در خود شکستن بهتر از در نگاه دیگران شکستن است نیوتن اگر جاذبه را درست می فهمید معشوقه اش از درخت متنفر نبود و در دفتر خاطراتش نمی نوشت: اشک های من هم به زمین می افتاد اما تو سیب را ترجیح دادی ************************* دنیای عجیبیه … اگر یه نفر بهت خیانت کنه ازش متنفر میشی اما اگه یه نفر به خاطر تو به یه نفر دیگه خیانت کنه عاشقش میشی **************************************** همیشه یاد گرفتم نباید تو زندگیم از کسی متنفر باشم ولی بعضی وقتا بعضی آدما نمیزارن به آموخته هام پایبند بمونم ****************************************** با عشق به من خیانت کردی دل دادم و تو رد امانت کردی رفتی و چه آسوده ز من دل کندی هر دو قلمت خرد اگر برگردی ******************************* دوستت دارم تکیه کلام تو بود من بی جهت به آن تکیه داده بودم ************************************** هر که را دیدم خیانت کرد و رفت هر که با من بود یار من نبود هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت خود ندانستم از این غم ها چه سود ؟ ****************************************** عاشق شدم و عذاب را فهمیدم رنجیدن و اضطراب را فهمیدم در چشم تو عشق را ندیدم اما معنای دل کباب را فهمیدم هر روز خطاهای تو را بخشیدم تا بخشش بی حساب را فهمیدم دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست تنها آسمانمان یکیست

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
دریافت کد قلب دنبال موس چت روم دریافت کد پرواز پروانه چت روم from www.Avazak.ir-Design By: Avazak.ir --> <-BlogAndPostTitle->

<-PostTitle->

<-PostContent->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, ] [ 20:18 ] [ مهناز ]
[ ]

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

قالب وبلاگ

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

قالب وبلاگ

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

قالب وبلاگ

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.